sobota, 2 grudnia 2017

GRUDZIEŃ! + Listy do M 3

Boże, Boże, Boże! Jak ten czas szybko leci ! Dopiero co zaczynał się rok 2017, a już się kończy! To trochę straszne, że ten czas tak szybko ucieka! A ja? Ja ciągle stoję w miejscu, ciągle narzekam, pora coś z tym zrobić! Mam nadzieje, że przyszyły rok będzie dla mnie przełomem, że w końcu ruszę dupe i coś ze sobą zrobię! Tak sobie już gdybam a jak będzie zobaczymy :) 


A jeśli chodzi o grudzień to już wiem, że nie mam żadnych genialnych planów. Chce przetrwać jakoś tą zimę. Byle do wiosny! 

Po za tym chyba bierze mnie jakieś choróbsko! Już dawno nie czułam się tak źle :( Na szczęście jest weekend może sie wykuruje do poniedziałku i będzie dobrze :D


Wiem mam do was pytanie !!


Kto z Was był na filmie listy do M 3 ? I jak wrażenia? 




Ja jestem pod ogromnym wrażeniem! 
Szczerze mówiąc zawsze byłam przekonania, że pierwsza część jest zawsze najlepsza!
A jednak są wyjątki! 1 jak i 3 były świetne. Nie sądziłam, że będzie tyle śmiechu, wszyscy którzy byli na sali, śmiali się! Coś wspaniałego, a zwłaszcza dla mnie ponieważ nie na co dzień chodzę do kina. Ponieważ mam kilkanaście kilometrów do miasta ale tak strasznie miałam ochotę obejrzeć jakiś film i postawiłam akurat na ten na Listy do M 3 i naprawdę nie żałuję! 
Według mnie świetny! 

6 komentarzy:

  1. Ja raczej się nie skusze na ten film ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam pierwszą i drugą część "Listów" - z rodzinką. Na trzecią planuję się wybrać z chłopakiem i mam nadzieję, że film mnie nie zawiedzie, a soundtrack "trójki" pobije swoich poprzedników. Muzyka w tym filmie jest genialna, a co do fabuły - można się wzruszyć i pośmiać jednocześnie!

    lauvrie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądałam. Niestety, film mnie trochę zawiódł, chociaż był dobry- szczególnie historia Wojciecha i dziewczynki. Najlepsza dla mnie wciąż pozostaje część pierwsza

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń