czwartek, 31 grudnia 2015

~Szczęśliwego Nowego Roku Kochani! ;*



Hejka, dziś tak na wstępie przepraszam, że nie było mnie prawie wcale w tym miesiącu, ale grudzień jak to grudzień sami wiecie dużo roboty przygotowań i takie tam ... Ale to jedno, a drugie co chciałam wam dziś napisać to to, że :


Życzę wam dużo, dużo, dużo zdrowia, miłości, abyście w nadchodzącym roku byli zawsze szczęśliwi i uśmiechnięci, aby wasze marzenia się spełniały może nie same ale, żebyście wy je spełniali! 
Abyście dążyli do upragnionych celów i dawali z siebie wszystko!
Żebyście się nigdy nie poddawali bo to najgorszego co może być i pamiętajcie nie wolno się zatrzymywać w miejscu ani na chwilę!
Czemu? 
Bo jak się zatrzymasz to później najgorzej jest znowu ruszyć do przodu, czasem lepiej zwolnić ale zawsze choćby małymi kroczkami iść do przodu :)
No i co jeszcze? 
Oczywiście wszystkim bloggerom chciałam życzyć jeszcze większej oglądalności, większej chęci do działania dla niektórych zwłaszcza i oczywiście czasu! Czasu który będziecie poświęcać swojemu blogowi, aby nigdy was tu nie zabrakło :)
W sumie jeśli chodzi o życzenia to z mojej strony to wszystko. Życzę Wam wszystkiego co Najlepsze :*





Po za tym podsumowując ten rok, to uważam, że był udany :)
I to tak naprawdę, naprawdę. Spotkałam wielu nowych ludzi oraz wielu odeszło ale nie żałuję tego, bo wiele mnie nauczyli i każdy poszedł w swoją stronę, zostali przy mnie tylko
Ci na których wiem, że zawsze mogę liczyć, a oni na mnie jest mi z tym mega dobrze!
Ogólnie wiele rzeczy się wydarzyło tego roku zarówno tych dobrych jak i tych złych, ale to nie zmienia faktu, że był to udany rok :)
Wiadomo jak każdy miałam małe potknięcia, ale spełniłam wiele swoich marzeń:
~znalazłam więcej czasu dla bloga i samej siebie aby być z wami
~poznałam wielu ludzi
~wiele się nauczyłam
~zdałam prawo jazdy
~skończyłam 18 lat
~kupiłam iphona 
~spędziła dużo czasu z bliskimi
~zajęłam się bardziej swoją pasją, tak robiłam więcej zdjęć
Hmmm naprawdę, dużo by tu wymieniać, rok był naprawdę super i szkoda, że się już kończy, oby 2016 był jeszcze lepszy:*
Tak trochę dużo wam tu napisałam bo się wczułam ale to nic na koniec mówię, że na dzisiejszych zdj pokazuję wam sukienkę którą ubieram sobie na noc sylwestrową :D
stylizacja chyba niczemu sobie :)
lity + sukienka :*









A wy uważacie ten rok za udany czy raczej nie bardzo ?

Snapchat: ruda_karo

19 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia. Uważam że ten rok był dobry ale bywały lepsze ^^
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia;)
    najlepszego w nowym roku!


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli w twoim roku, naprawdę sporo się działo. Wszystkiego najlepszego
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, czasu to by się akurat przydało w masywnej ilości :D Tobie również życzę wszystkiego jak najlepszego w Nowym Roku, cieszę się, że udało ci się tak wiele osiągnąć :) Rok 2015 był jak najbardziej udanym rokiem! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się,że pomimo niezbyt przyjemniej szkoły ten rok był udany :)
    Dla Ciebie również wszystkiego najlepszego,żeby marzenia się spełniały i żebyś nigdy nie poddawała się bez walki! ;)
    Szczęśliwego nowego roku!
    Zapraszam do siebie :) http://rozoweokulary-goldberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia <3 Jak ja zazdroszczę osobom, które mają białe pokoje. Będę obserwować.
    Szczęśliwego nowego roku ! Spełnienia marzeń <3
    I zapraszam do mnie ^-^ : http://casanovella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona estetyką Twoich zdjęć <3 Idealnie wpasowują się w mój gust. Super, że spełniłaś tyle marzeń w tym roku, ja też kilka na swojej liście spełnionych zapisałam i bardzo mnie to cieszy! Oby w 2016 udało się dokonać jeszcze więcej :)


    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie 2016 był najlepszy! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne masz buty *-*
    Życzę wszystkiego dobrego na 2016 ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję osiągnięć! :) Śliczne zdjęcia.

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana bardzo dziękuje za odwiedziny na moim blogu !
    Tobie również życzę wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku !
    Przepiękną masz tą sukienkę :))

    może wspólna obserwacja? zacznij jeśli tak :**

    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby ten rok był dla ciebie dobry! Mój 2015 minął świetnie. Również w nim skończyłam 18 lat :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne życzenia, życzę tobie tego samego, wszystkiego co najlepsze <3 oby ten rok był dobry, mój 2015 nie był tak spektakularny dlatego bardziej optymistycznie nastawiam się na ten rok :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Co prawda wchodzę tutaj już po świetach ale czuje ten klimat tutaj wciąż :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miniony rok uważam za średnio udany.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka i buty:) cudne zdjęcia:*

    OdpowiedzUsuń