Kolorowa jesień przyszła wielkimi krokami!

Wielkimi krokami nadeszła jesień!
Piękna, kolorowa, trochę zimna Jesień!



Wchodzą na wiele blogów i czytając, widzę tylko posty w których jesień to ta chyba jedna z najgorszych pór roku. Każdy pisze jak to jesień przyprawia o nudę, jak dopada nas lenistwo, jak ponure są wieczory i jak jest zimno!

Ale nie u mnie na blogu! Bez chwili zastanowienia piszę:

KOCHAM JESIEŃ!

Według mnie jesień jest jedną z najpiękniejszych pór roku. Fakt może patrze na nią moim drugim okiem tj. obiektywem. Te kolory, te liście to coś, co ja i mój aparat uwielbiamy najbardziej. Ale jak zwykle jesienią na mojej wiosce nie ma komu robić zdjęć. 

Dlaczego?

Ja pracuje inni się uczą po pracy/szkole niestety jest już ciemno i to już nie to samo... A tak bardzo lubię jesienne zdjęcia! Kurde. Z resztą ja sama popadam w lekki mętlik bo z osób które tak dobrze znam jestem jedną osobą która byłaby w stanie porobić zdjęcia o tej porze roku z miłą chęcią i jestem jedyną osobą która tak bardzo tutaj potrzebuję tych zdjęć.
Chociażby dla was tu na bloga! 

Ahhh, a mogłoby być tak pięknie, no nic albo sobie sama będę musiała robić zdjęcia, ale bo może uda mi się namówić moją psiapsi :)

A wracając do jesień to według mnie jest piękna! Kocham jesień i to nie tylko pod względem zdjęć, dla mnie jesień jest taka magiczna od zawsze ją lubiłam. Może i jest trochę zimno
ale nie aż tak jak zimą. Fakt zima jest piękna, ale i tak jej nie lubię,
nie cierpię marznąć :c 
Tak jak nie mam komu robić zdjęć jesienią tak jeszcze bardziej nie mam komu zimą :P
hehe :) 

No ale nic! Nie narzekajcie na jesień ona jest piękna! 
Wiem to nie lato, że można siedzieć cąły czas na dworze.
Ale i jesień ma swoje plusy.
Może pora usiąść i przemyśleć co przynosi nam jesień i co możemy robić jesienią, a latem nie.
Chyba jednym z największych plus dla sfery bloggerskiej jest to, że 
możemy wyjść na fajne zdjęcia na dwór ale, że po dłuższym czasie jest już nam zimno,
to możemy ulotnić się do domku i zająć swoim blogiem. Bo w lato to jakoś nigdy nie chce 
się wracać do domu jak jest ciepło... hmm???

Stylizacja na dziś konkretnie elegancka.















bluzka - cropp / spodnie - bershka / marynarka - sklep stacjonarny / buty - deezee

Komentarze

  1. Tak już jest, że jedni kochają jesień inni nie. Ja nie mogę jakoś przestać narzekać na tę porę roku chociaż bardzo się staram xD
    Świetne zdjęcia! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie! Bardzo lubię tę porę roku. Ma swój niepowtarzalny urok :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również bardzo lubię jesień! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty bomba ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. masz troszkę racji, natomiast ja wolę mniej ulewną pogodę, a jesień mi sie z tym kojarzy i rzeczywiście ostatnio tak jest ;p
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, nowy post po przerwie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja natomiast nie przepadam za jesienią - jestem wtedy wiecznie zmęczona i nie mam ochoty wychodzić z domu :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty