piątek, 21 października 2016

~Zakupy lekarstwem na wszystko, tym razem - BRYLOVE!

Kim byłaby kobieta bez zakupów???


Tak oto jest pytanie, chyba większość z nas ma taką słabość, że lubi kupować ogólnie lub coś konkretnego. I krąży taki MIT, że zakupy są lekarstwem na wszystko.Czy to MIT nie powiedziałabym, jak dla mnie to prawda, a przynajmniej w moim przypadku! 

Kocham zakupy, wiem zawsze brakuje kasy na wszystko ale i tak to kocham! A kiedy cały świat wywraca mi się do góry nogami to kupuję jak opętana! Na czym to polega?

u mnie zazwyczaj są to zakupy internetowe. No powiedzcie same czy nie macie satysfakcji z rozpakowywania paczek i cieszenia się z tego co kupiłyście ? Musicie mieć bo inaczej byście tego raczej nie kupiły. A dla osób w miastach które mają blisko duże sklepy to uczcie chodzenia, oglądania tego wszystkiego, mierzenie i na końcu kupowanie! Raj dla kobiet.

iii tak oto przechodzimy do głównego punkt dzisiejszego postu! 

Co Karo kupiła na poprawę złego humoru ?

OKULARY!



Powiem wam napotkałam się już kiedyś na tak piękne okulary, że nie mogłam się powstrzymać przed kupnem. Ale jednak musiałam z braku kasy!
i tak oto postanowiłam poszukać ich ponownie! 
Są i one mam! Tylko teraz które ramówki???
podoba mi się kilka, ale nie mogę tyle kupić!! 
Wezmę tylko dwie NA RAZIE. (hahaha)

i w taki właśnie sposób zamówiłam okularki ze strony



+ zadowolenie 100%
+ efektywne, a zarazem efektowne
+ szybka realizacja
+ oryginalny wzór
+ dobrze wykonane
No i jak to nie zawsze u mnie bywa, a bynajmniej w ostatnim czasie jestem naprawdę zadowolona!











Nr1.    Liverpool Clear Lens Lennon Style


Nr2.  Salem Clear Lens

i powiem wam, że chyba jeszcze żadna rzecz nie sprzedała się tak u mnie jak te oksy
to uczucie kiedy wszyscy pytają gdzie kupiłaś skąd masz
a to tylko i wyłącznie dlatego, że nie widziałam aby gdziekolwiek indziej można było takie dostać
ta firma dała mi coś naprawdę wyjątkowego!

i tak po ciuchu czaję się jeszcze na takie złote <3

GORĄCO POLECAM!

22 komentarze:

  1. Tak, mi zakupy też zawsze poprawiają humor! Cudowne oprawki, szczególnie przypadły mi do gustu te w panterkę (?) :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie faktycznie wyglądają. Słyszałam o tej firmie ale nie kupowałam jeszcze u nich nic. Może kiedyś się skuszę? Dziękuje za komentarz u mnie :) pozdrawiam

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie w nich wyglądasz! Haha, tak zakupy to najlepszy sposób na zły humor.
    Masz pięknego bloga, obserwuję ;D
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na poprawe humoru działa moment w którym kurier dzwoni do moich drzwi i mogę już rozpakować swoją paczuszke

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne okularki :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama jestem okularnicą :)
    Śliczne modele <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg! Chcę je, chcę je chcę je! Szczególnie te z cienkimi oprawkami! <3 Kasia z bloga www.mowmikasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat ja od okularów uciekam jak się da! Na co dzień chodzę w soczewkach, ale czasem przychodzi taki dzień, kiedy trzeba założyć okulary. Szczerze mówiąc, dla mnie- osoby z wadą wzroku, nie ma to już nawet znaczenia jak one wyglądają. Fajnie, że można przez nie wyraźnie widzieć :D

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te okulary <3 Chyba się skuszę <3

    Zapraszam! Jak ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle♣

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne te okulary, bardzo efektownie wyglądają! Jednak ja nie przepadam za okularami, raczej mi nie pasują. Dobrze, że nie mam wady wzroku ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  11. no to mamy podobnie. Ja na poprawę cała gama ciuchów na jesień :) /oomatkotofanta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście super te okularki :). Co do zakupów, także lubię to uczucie, gdy mam rozpakowywać paczkę. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne okulary! Ostatni tak strasznie mam parcie na oksy, a żadne do mnie nie pasują :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasują ci te okulary.Ja chyba jestem ina bo gdy mam zły humor wole poczytać książkę niż iść na zakupy.
    Jakoś mnie to nie kręci.
    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Również kocham zakupy, zawsze jak wydam pieniądze mam lepszy humor hahah :) A okulary są przepiękne, mega Ci pasują!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne okulary ale wydaje mi się że te 2 nie zbyt w moim stylu ale tb bardzo pasują :D
    Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Eh, mój ulubiony typ okularów, a moja twarz tak bardzo się z nimi nie lubi :( Ale pieniądze są po to, żeby je wydawać i nikt nie powiedział, żeby koniecznie na okulary. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi tam zakupy nigdy nie poprawiają humoru :D Oksy bardzo fajne!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń