wtorek, 15 sierpnia 2017

STARSHIRTS.CO






W końcu! Tyle oczekiwany dzień wolnego w tym sezonie! Dzisiaj to już chyba wszystko na spokojnie, bez przejmowania się czymkolwiek, po prostu pełen luz.


A do was przychodzę dziś z czymś zupełnie nowym! A napewno było to coś nowego dla mnie.














Śledząc ostatnio internety napotkałam się na koszulki tej firmy! Byłam mega zaskoczona
od razu mi się spodobała! Od razu stwierdziłam, że muszę ją mieć. 
W taki oto sposób ruszyłam w poszukiwaniu strony internetowej która była nie aktywna, czekałam więc z niecierpliwością na szczęście tylko kilka dni na włączenie strony.
Udało się!
Ale jak tylko weszłam na stronę, bardziej niż koszulka urzekła mnie bluza.
i co teraz?

No jak co kupiłam jedno i drugie! Bluzę mogliście zaobserwować już na moim instagramie, 
a koszulki jeszcze nie pokazywałam.
Zobaczycie ją w najbliższym czasie :)







JAKOŚĆ?

Jak najbardziej na tak! 
i bluzy i koszulki.
Lecz jest jedno "ale" koszulki są bardzo pod szyję, więc jeżeli ktoś nie lubi jak go ciśnie pod szyją, 
to dla tych osób nie polecam. 
A po za tym wszystko super!
:)

7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ;) Kompletnie nie znam tej firmy, ale bluza prezentuje się bardzo dobrze ;)
    agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza wygląda super:) świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluza!!

    zapraszam także do mnie, jeśli spodoba Ci się moja praca, zostaw coś po sobie! będzie mi niezmiernie miło!!!


    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/wygraam-casting-do-spotu-promujacego.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha znam to! Zazwyczaj gdy nie moge sie zdecydowac kupuje obie rzeczy albo stwierdzam ze widocznie nie sa one dla mnie i wychodze z pustymi rekami. Jednak bardziej lubie opcje pierwsza wtedy mam 2 super rzeczy, haha!
    Bluza jest przesliczna nie moge sie doczekac jak pokazesz koszulke! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna ta bluza! Nie mogę oglądać Twojego bloga , bo zawsze znajdę coś, co póżniej muszę kupić! :) A już się zapożyczyłam i wydałam tyle kasy na ciuchy :) Co prawda istnieje jeszcze opcja pożyczki dla zadłużonych ( https://www.credy24.pl/pozyczki-dla-zadluzonych/ ) ALe trochę się boję, ze znowu wszystko przetracę na ciuchy :) Chociaż z drugiej strony, później będę kupować dopiero na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że zakup udany!
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń