niedziela, 15 października 2017

SWETERKOWELOVE

- Kochani - jesień, jesień, jesień. 

Co raz szybciej robi się ciemno, co raz częściej wieczorem siadam w kącie ze słuchawkami w uszach i nie istnieje dla mnie nic oprócz muzyki, z którą odpływam w marzenia. Tak często się w nich zatracam.. Typowa jesienna chandra. Czyli coś co dotyka większość z nas, brak motywacji, brak chęci wstawania rano z łóżka, za oknem deszcz, szaro i ponuro. Norma

Powiem wam, że zawsze lubiłam jesień uważałam ją za jedną z najpiękniejszych pór roku. Czemu ? Piękne kolorowe liście które spadały z drzew, ciepłe swetry, wieczorne przemyślenia. Tak właśnie dlatego. Teraz już jakoś inaczej na to patrzę, kiedy dookoła jest tyle roboty, a mi się bardziej nie chce niż kiedykolwiek. Wcześniej nie było tylu obowiązków aby się tym przejmować. No ale cóż pory roku nie da się zlikwidować, trzeba się tylko do niej pozytywnie nastawić.


W tym wypadku trzeba po prostu poszukać jakichś plusów, a moim plusem są SWETERKI <3

A z resztą przygotowałam dziś dla was kilka propozycji, co do sweterków <3 


1. Pull & Bear ( 90zł)



2. Sklep stacjonarny (ok. 60 zł)


3. SinSay (ok 50 zł)


4. Reserved  (ok 100zł)

Zapraszam was na ciepłe sweterki i życzę wam miłego wieczorku i duuużo ciepełka <3

14 komentarzy:

  1. Ja polubiłam jesień właśnie dzięki cieplusim sweterkom. Sweter z wiązaniem jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam sweterki ale te bardziej rozpinane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki sweterkami, ale masz super pasek do spodni! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za to odwrotnie niż Ty - nie lubiłam jesieni, a teraz.. uwielbiam! Kolory, ozdoby, ta cisza wieczorem i w ogóle jest inny klimat☺ Mogę posiedzieć w domu, wyjść - zwłaszcza, że u nas jest przepiękna złota jesień, mogę cokolwiek tylko chce :) Sweterki to też plus w tej porze roku, bo są moją ulubioną częścią garderoby :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Owszem swetry sa niewątpliwie plusem jesieni! Ja też je uwielbiam, chociaż nie mam och dużo! Właśnie czekam na przesyłkę z jednym z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sweterki:) wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wielką fanką sweterków <3

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterki fajne

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym bordowym <3.
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie również nie brakuje na jesień i zimę takich ciepłych sweterków w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie ja uwielbiam jesień za te sweterki!! Moja mała miłość :D

    OdpowiedzUsuń