poniedziałek, 30 października 2017

ROSSMANNOWA PROMOCJA

Witajcie Kochani, jak wszyscy wiem ostatnio były wielkie Rossmannowe promocje. W dzisiejszym poście chciałabym się z wami podzielić co kupiłam, oraz jak oceniam zakupione przeze mnie produkty. Nie było to dla mnie jakieś wielkie szaleństwo ponieważ jak już pisałam na instagramie te ceny promocyjne w rosmanie to normalne ceny w internetowych sklepach typu; ezebra, cocolita lub perfumesco z których dość często korzystam.






A właśnie co do Instagrama! Matko co sie stało to sam nie wierzyłam, mój blog ani instagram nie jest jakoś bardzo rozpoznawalny, jest zwykłym małym miejscem z pewną ilością odbiorców i tyle. A podczas promocji kiedy dodałam zdjęcie produktów po prostu instagram mi wariował. Czego wyście dokonali to nadal nie wierzę ZDJĘCIE w ciagu 24h miało aż 14 tys wyświetleń co po prostu było dla mnie wielkim zdziwieniem. Za co chciałam bardzo podziękować bo dawno się tak nie cieszyłam mimo że to tylko, a dla mnie i aż wyświetlenia <3 No i oczywiście pojawiło się jako pierwsze na liście najlepszych postów w śród 10 tys zdj z  hasztagiem #rossmannpolska! Wow.





To tylko takie małe drobiazgi! A teraz przejdźmy do kosmetyków!






1. Podkład o Maybelline FIT ME - Hm... Ciężko jest mi się wypowiedzieć na jego temat ponieważ mam naprawdę jasną cerę i nawet najjaśniejszy odcień podkładu robi mi pomarańczowe plamy na twarzy, lecz po za tym na twarzy dobrze się trzyma :)





2. Rozświetlacz Lovely SILVER & GOLD - Mogę powiedzieć tylko tyle, że jest genialny! Jestem z niego strasznie zadowolona. Jak najbardziej polecam!















3. Podkład od Bourjois 1 2 3 - Nie bardzo, dla mnie się nie sprawdza, strasznie wysusza cerę, na twarzy robią się plamy. Zdecydowani nie dla mnie 









4. Eliner Miss Sporty - chyba mój ulubiony eliner! Miała go już chyba z 3 razy! Super się trzyma, oraz jego pędzelek jest dla mnie idealny!










5.Puder STAY MATTE Rimmel - Puder jest świetny! Jestem z niego naprawdę zadowolona. Super utrzymuje się na twarzy i genialnie matuje!











6. Baza pod makijaż od Bielendy - jest genialna. Słyszałam o niej różne różnosci ale jak dla mnie jest mega. Najważniejsze jest to, że jest taka lekka i fajnie nawilża cerę naprawdę ! 10/10


















<a href="https://www.bloglovin.com/blog/19180925/?claim=6r27xg8ezcg">Follow my blog with Bloglovin</a>

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ten fluid oraz puder, są jednymi z najlepszych na rynku.
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę! Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego weekendu. ♥

    Zapraszam do siebie
    recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń